2013/2014

Har varit ledig i drygt en vecka men har ändå nästan en hel veckas ledighet kvar. Känns toppen! Börjar återfå inspiration till lite allt möjligt faktiskt. Några saker jag har tänkt att jag ska få till nästa år:

- Ska bli en hejare att planera på jobbet. Det är inte lätt i skolans värld då det alltid (!) är saker som gör att planeringen inte blir som man tänkt sig. Men det går alltid att göra bättre och det ska jag göra nästa år!

- Ska ta upp träningen igen. När jag väl var igång förstod jag inte riktigt de som bara snackade om att träna men som aldrig kom iväg. Det finns ju så många fördelar med att träna: det är kul, man blir piggare, man mår bättre, man får en mer positiv inställning till saker och ting mm mm. Det är bara att pallra sig iväg, det är alltid värt det! MEN, det är någonting som gör att det där första träningspasset på länge inte riktigt blir av. Ändring!!!

- Fortsätter med ridningen. Det är sååå kul! Träning för Göran väntar i januari och kanske någon tävling längre fram. 

- Fartfylld fritid! Ibland krävs en dag på soffan för återhämtning men det är så mycket roligare när det händer något. Familjetid mixat med egentid. Några saker som jag vet/tror kommer bli av under våren: tjejhelg i Sälen, resa till Rom, en grej med syrran och mamma (kan inte skriva ut ifall att mamma läser), supporter till Kristofer i Vasaloppet mm. Kul!!

Var på Ikea häromdagen och då köpte jag världens finaste anteckningsbok. Den ska jag ha på mitt nattduksbord och jag ska fylla den med idéer och positiva ord! Ska även försöka hålla bloggen vid liv.

2013 var ett härligt år på många sätt, har haft många härliga stunder under året. Vi var i Abu Dhabi, vi hade världens finaste sommar, vi var på konsert med Rihanna, åkte båt, åt god mat, tränade, Modig flyttade hem till oss... 

Men det har även varit många jobbiga stunder: vi fick lov att ta bort vår kära katt Telma, min farmor gick bort, jag fick missfall i vecka 12...

Jag tror dock och hoppas på att 2014 kommer att bli ett fantastiskt år! Gott nytt år!!



Allmänt | |
Upp