Mysig dag

Igår hade jag en riktigt mysig dag. 

Började dagen med att lägga ut en bild på mina nya ögonfransar på Insta, haha.  Gjorde förlängning hos grannen i onsdags och det kändes lite skumt att vakna upp och så ser det ut som att jag dragit på världens lager med mascara (utan klumpar). Men jag är nöjd, de blev fina! 

Efter frukost och fix drog jag, Tyra, grannen och hennes sambos lilla tjej till Leksand. Kikade i några mysiga inredningsbutiker, klädaffärer och så åt vi lunch och fikade på Gårdscaféet. Skönt att komma ifrån Mora en stund och att se något annat.

Väl hemma slängde jag ihop en carbonara och kokade spagetti. Det blir mycket pasta här hemma nu när sambon ska köra både stafettvasan idag och Vasaloppet på söndag. 

Sedan direkt vidare till gymmet för ett BP-pass. Kom av mig med träningen för ett par veckor sedan och har inte haft så stor lust att ta upp det igen heller ska erkännas. Men fick lite draghjälp och det var bra. Känns dock i kroppen idag kan jag lova. Man ska inte ha några uppehåll, skippar man dem slipper man den värsta träningsvärken.

Kvällen avslutades med att jag kollade på Jills veranda, Kristian Gidlund. Fy, tårarna sprutade. Sådan fruktansvärd sjukdom. Fuck cancer! Det fick mig att lugga och fundera på en massa saker så det tog ett tag innan jag somnade igår...

Åter till ytligheter. Dyraste shoppingen igår blev på Apoteket men har man problemhy så har man... Sedan fick jag även massor med inspiration till hemmet men det blev bara några smågrejer som fick följa hem. Ett par klädesplagg åkte även med hem i en annan påse, kan visa senare...



Allmänt, Shopping | |
Upp