The Insta Horse

När jag är hemma och lite uttråkad är det lätt att hänt att jag får vissa idéer. Den idéen jag fått denna gång är att jag vill köpa häst.

Satt och kollade på dressyren från Göteborg och sa högt till Kristofer att "Ååååååå, jag vill ha en egen häst!". Han undrade om jag menade det på riktigt, vilket jag gjorde och han sa att det lär väl funka. Gaaaa, så galet sugen jag blev på att köpa häst då! 

Började med att skapa ett nytt Instakonto där jag kan samla allt hästrelaterat, för inspiration och driv. Jag menar, är Kristofer med på en "Twitterhäst" kan jag ha en "Instahäst".

Nu har jag mina två barn och känner mig fantastiskt nöjd med det. ;) Tyckte inte att det passade att köpa häst innan, med graviditet och bebistid framför sig. Men nu ser jag inte riktigt vad som skulle hindra mig. :)




Allmänt, Hästar | |
Upp