Fyllt på med energi

Ä N T L I G E N börjar jag komma ut på andra sidan. Har var sjuk i över en vecka, började med nästan 40 graders feber i några dygn följt av världens förkylning. Detta samtidigt som ett kritiskt läge har nåtts med hästen samtidigt som det är alldeles för mycket på jobbet. 


Nu mår jag i vilket fall lite bättre, inte helt frisk än men på god väg. Hästen har varit iväg på undersökning på Strömsholm så nu inväntar jag besked därifrån. Och jobbet, ja det behöver jag lite distans ifrån vilket jag till viss del har fått denna vecka då jag varit sjuk (hemma ett par dagar) och nu då det varit helg. Så nya tag på måndag, imorgon.

Fyllde på med lite energi igår också då jag var på hockey och fick se Mora säkra en plats i SHL, så jädra gött! Världens stämning i hallen! Enda matchen jag lyckats gå på denna säsong, vilket visade sig vara helt rätt match! ;)

Fyllt på med frisk luft idag också, först nere vid sjön och nu sitter jag ute och hör fågelkvittret. 

Ny vecka med besked om hästen samt fullspäckad jobbvecka väntar. Nedräkning till påsklov men känner mig ändå laddad igen att göra så gott jag kan. En sak i taget bara.


Flera veterinärbesök gjorda nu. Återstår att se hur framtiden kommer bli...

Energipåfyllnad.

Dessa två har i vilket fall energi för flera! <3

Allmänt, Foto, Hästar | |
Upp