Semesterkänsla?

Vilken tur att det är många semesterveckor kvar för jag behöver flera än en för att hitta mitt inre lugn, hehe.

En veckas semester avverkad och den har bestått av bland annat midsommarfirande, städning, tvätt, sol o bad vid båthuset, ett litet "måleri-projekt", middag med tjejerna, ridning mm. Självklart är barnen inräknade i det mesta vilket även innebär en massa annat småfix och lek.

Idag bestämde vi (ok, jag) oss för att bara vara hemma och "ta det lugnt". Men, njäää, det passade nog varken mig eller barnen så bra. Har dock blivit en hel del färgläggning i "målarböcker för vuxna" (låter snudd på opassande? ;) och har även ridit två hästar så något har jag väl ändå haft för mig...

Imorgon är sista dan innan semester för Kristofer så då ska jag fixa lite hemma och sen hitta på något med barnen. Sen väntar rekordmånga (4) veckors ledighet tillsammans. Ser fram emot det!

(null)
Sommarlovslunch

(null)
Sååå god mat på Brasseri Udden i Orsa.

(null)
Sommarlov <3

(null)

(null)
Tänkte ta en fin bild på våran midsommarbuffé men de flesta hann ta av maten. De var väl hungriga, haha! Vi skippade det klassiska och körde tapas istället. Gott!

(null)
Trots en kall dag och kväll så visade solen sig till slut på midsommarafton.

(null)

(null)
Målat om farmor och farfars gamla bänk.

(null)
Sommar!



Allmänt, Foto | |
Upp