Back on track

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen! Sovmornar, tid med familj, vänner, några ridpass och god mat är några saker som bidragit till det. 

Har även haft tid att pyssla hemma, har varit på bio och igår var vi nere på Mora en stund och såklart lyckades jag fynda lite. En duk, ett smyckesträd och fina servetter för under hundringen - det tyckte jag var fynd! Blev även lite smått och gott till mig själv och till Tyra. 

Något som däremot inte är någon humörhöjare är vädret. Hallå, vad är det som händer? Regn och grått nästan varje dag och inte en gnutta snö. Tråkigt... 

Idag hade jag tänkt åka till Ikea men ser inte ut som det blir så. Blir nog en annan dag. En annan plan för dagen som dock ser ut att bli av är middag på Strand ikväll. Tycker att jag känner mig mätt heeela tiden så är inte tokladdad i skrivande stund men kommer säkerligen bli hungrig under dagen. 

Hoppas att ni också haft ett härligt julfirande och haft möjlighet att spendera tid med familj och vänner!

Ett shoppingfynd: duk från Åhléns. Den fina ljusslingan (som drivs av batterier) fick jag i julklapp men såg att även den fanns på rea på Åhléns.
Allmänt, Inredning, Shopping | |
Upp