Maktlös

Jag lade ut en text på Insta idag. Kanske inte borde ha gjort det men jag ville berätta om en sak som de som visste skulle förstå. Detta låter såklart oerhört kryptiskt men de som vet, de förstår.

Jag/vi har haft en otroligt jobbig helg och jag hoppas verkligen att jag aldrig i hela mitt liv behöver gå igenom något liknande igen. Efter omständigheterna mår jag ok men hjärtesorgen som kommer med jämna mellanrum är bedövande.

Jag skriver för att jag inbillar mig att det är bra att några vet, vilket förhoppningsvis gör att jag slipper svara på frågor jag inte kan besvara. Inte har kraft att besvara.

Livet går vidare, jag har världens bästa dotter som hjälper mig med det. Sambon likaså. Får inte heller glömma missarna för de gör sitt till. Och övrig familj såklart... Tror jag ska jobba snart igen. Tillbaka till verkligheten.

Idag har vi bakat. Kladdkaka och drömmar, dottern ville det. Självklart, sa jag. Sen har vi plockat ris till blomlådorna i solen. Tills det blev kallt och dottern blev kall och jag blev trött. Tur sambon var med. Har också sett Breaking Bad, avsnitt 1. Helt ok! Blir nog att se fler avsnitt. 




Allmänt | |
Upp