Ups rather than downs...

Herregud, vilken natt! Hemska mardrömmar blandat med vaken tid där jag utvärderat och planerat lektioner. Puh! Tack och lov somnade jag igår samtidigt som Tyra så trots allt har jag varit ganska pigg idag. 

Har bestämt mig för att jag ska försöka göra det bästa jag kan av tiden som är kvar fram till BF. Egentligen vill jag vid många tillfällen bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Trötthet i samband med mycket på jobbet är inte bästa kombon för att man ska känna sig pepp. Men jag har tänkt att jag ska vara det ändå. För det är roligare. 

Idag har vi handlat godis, lunchat, shoppat lite, ätit god mat... Jag har smink på och har målat naglarna för att inte se så sliten ut som jag känner mig. Har även gjort upp lite planer som involverar inköp av garderob och övernattning på Smidgården. Får väl se om vi kan följa planerna eller inte... Hade varit skönt att få iordning ännu mer och en spahelg låter väl inte så fel det heller?! 

Nu hoppas jag på en lugnare natt än förra. God natt!

I shoppingpåsen: mama tights från H&M. Mysig, stickad tröja från Rut & circle, Stil.

En liten hemmabild (dock från tidigare). Blir mer och mer hemmakär märker jag. Eller så är det bara en fas... 


Allmänt | |
Upp