Friday, I'm in love!

Svooosh, sa det och snart är det fredag igen. Det är väl det galnaste när man jobbar, att tiden går så sjukt fort?!

Längtar lite (ok, mycket men känns ändå ok att det är en jobbdag kvar) till helgen. Då ska jag vara hemma. 

I morgon ska jag steka lite hamburgare, äta lite chips, ta ett glas vin. 

På lördag upp i ottan, (kl. 9 en lördag efter en veckas arbete är faktiskt i ottan), för att ta Tyra till hennes första pass på ridlekis. Sen ska jag vara hemma. Hänga med mina darlings, småpyssla lite, köra x antal tvättar i tvättmaskinen, hänga tvätt, måla naglarna i någon pastellig färg (har läst att det ska vara så nu, pastell), kanske lämna huset för lite madrassåkning, göra iordning något gott ätbart till kvällen... Jag ser fram emot ALLT! Ja, även att hänga tvätt.

Förresten, nämnde jag att jag har varit och tränat? Förra veckan var det två gympass, ett BP-pass, två ridpass. Denna vecka är jag uppe i ett ridpass och ett BP-pass. Kanske hinner bli ett pass till... Känns så skönt att vara igång!  

Kan dock erkänna att ibland tar det emot att ta sig iväg. Man är trött (som idag), har svårt att hinna (som idag), har inte hunnit äta (som idag), alla bra träningskläder ligger i tvätten och kvar finns bara de där som du sagt att du använt för sista gången (som idag), du inte hunnit raka benen och alla träningsbyxor med långa ben ligger i tvätten (som idag)... Tar man sig iväg dessa gånger är det ändå alltid värt det. Sen gör man kanske inte det alla gånger, fine. Men när man gör det, då är det värt det.

Tjing!

Inte att förglömma, dessa två vill jag mysa med också:


Allmänt | |
Upp