Vabbar vidare

Den där VAB-soffan som jag skrev om i förra inlägget var inte så djup ändå. Känns som att jag knappt suttit (eller ätit, eller sovit) sen jag skrev det där. 

Mini är inte kry och idag väntar läkarbesök. Hoppas på att han kan få lite hjälp så att det kan börja vända någon gång.

Måste också skicka en massa credd till alla ensamstående föräldrar, inte helt lätt att få ihop allting när man är själv (Kristofer har varit på kurs). Som tur är har barnens farmor och mormor kunnat hjälpa till så att Tyra kunnat gå på simskolan ändå. Toppenbra! Sen har vi ju en otrolig förmån här i Sverige, VAB. Är lite ledsen att jag missade gårdagens föreläsning samt att jag inte kan vara i skolan och hjälpa mina elever idag. Men jag är glad att man får vara hemma för att ta hand om sina barn när de är sjuka.

Ridning och simskola, aktiviteterna som gäller just nu.

Mini har tagit mycket fokus de här dagarna (förutom när vi varit iväg på aktiviteter) så igår när han somnat hade vi tjejtid, jag och Tyra. Film och godsaker, riktigt mysigt!

Allmänt | |
Upp