Shoppat hästprylar

När jag tänker efter behöver jag nog aldrig mer köpa ett vanligt klädesplagg igen. Min garderob är proppfull, det gäller bara att kolla längst in så har man ett plagg som man glömt bort och som känns som nytt! ;) Toppen, tänker jag, då mitt nya shoppingberoende kommer att vara att köpa hästprylar.

Idag drog vi till Borlänge för att gå på Ikea (och på Hööks, bara att jag kanske inte hade varit så tydlig angående detta innan till min sambo, hehe). På Ikea behövde vi lite grejer till barnens rum (och ljus, alltid inköp av ljus i någon form när Ikea besöks) och på Hööks behövde jag, typ hela affären!

Eftersom jag har köpt en häst (ifall att någon nu råkar ha missat det) så behövdes det faktiskt en del saker. Så utan att blinka lade jag sak efter sak på disken. ;) Tänkte också att med alla dessa inköp kommer det att komma en fin rabatt! Men nej, varje gång jag handlar på denna hästaffär och frågar efter rabatt hänvisas jag till att man som medlem får poäng på inköpen och kommer att få en värdecheck hemskickad... Bara det att det aldrig har hänt! Är summan för denna värdecheck tiotusental kronor börjar jag fundera på...

Ja ja, blev hursomhelst väldigt nöjd med mina inköp då jag såklart provade dem på Bobbo så snart jag kommit till stallet och... allting passade som handen i handsken! Så snygg han blev!

Mmm, känslan att bära hem fulla påsar! ;)

Lite smått och gott, bra-att-ha-saker.

Hur fin kan man va??!! <3
Transportskydd, fleecetäcke, lädergrimma, grimskaft och vardagsgrimma.

Sen måste jag bara nämna den här... Verkade så lugn och fridfull när vi kom fram till Ikea för att sen gå bananas inne på varuhuset. Har på riktigt sprungit i full fart efter honom vid ett tiotal tillfällen då han tagit sats och kutat rakt mot olika, olämpliga, mål (han har blivit sååå snabb, den lille busen).

Allmänt, Hästar, Shopping | |
Upp