Semestrar för fullt!

Nu har Kristofer snart haft sin första semestervecka och vi har semestrat för fullt på hemmaplan. En vecka kommer vi dock att åka iväg, men inte riktigt än...

Denna vecka har vi chillat hemma, varit vid båthuset, varit vid Karl Tövåsens fäbod (brukar besöka den varje sommar men denna gång var det tydligen någon "hornblåsstämma" så vi nöjde oss med att strosa runt en liten stund bara och klappa på alla de frigående djuren), varit i Rättvik och käkat på Big Street BBQ (såååå god mat), varit ute på cykelturer mm mm.

Jag och Tyra har även varit på bio, Ice Age 5. Sen har jag nog haft min intensivaste träningsvecka på länge. Två joggingpass har jag hunnit med (sen blir det ett till idag) och fyra ridpass. Tre på bästa Bobbo, ett på en häst som jag provred. Den var jättefin men krävde alldeles för mycket jobb för att det skulle passa mig just nu.

Idag har jag fortsatt med trädgårdsfix (svårt att låta bli, kan visa er sen vad jag pysslat med) och nu väntar en barnfri em/kväll och vi tänkte ha ett gemensamt träningspass, gå ut och äta middag och se finalen i fotbolls-EM.

Så jädra skönt med semester! Njuter för fullt!

Allmänt, Hästar | |
Upp