Utslängd

Denna helg (räknar måndag som helg också då jag är ledig måndagar) känns det som att jag bara gjort en enda sak - städat! Hur bär sig folk åt för att hålla ordning? Här ligger vi efter med det mesta, nästan jämt...

Men, nu är i vilket fall hela huset städat och nästan all tvätt är tvättad. Har väl kanske inte vattnat blommorna, vikt in tvätten eller torkat golven än... I övrigt är det dock ganska bra ordning! ;)

Har även gjort lite extra fix då vi har slängt ut Mini. Inte ut, ut... Men nu sover han i eget rum och har lämnat spjälsängen bakom sig. Så stor kille!

Ok då, lite annat än städning har jag hunnit med. Ett par vändor till stallet där jag faktiskt tycker att Bobbo ser liiite bättre ut. Vet inte om det är tillräcklig förbättring men ändå. Allt åt rätt håll måste väl vara bra?!

Har också varit med tjejerna ut när de skrittade barbacka i skogen. Mysigt!

Nu hoppas jag på att Bobbo fortsätter att visa framsteg. Och att huset hålls skapligt och tvättkorgen inte fylls på så snabbt, för nästa helg hoppas jag på annat att fylla tiden med! :)

Fredagens mat och söndagens frukost. Underbart att få hälsning på påsen, härliga Evve! <3 Kan inte tänka mig någon bättre dag för hämtmat än fredagar. Frukosten tog Tyra initiativ till, hon önskade "lyxfrukost" och ville vara med och ordna den.

Dags att elda! Det har ju varit fantastiskt väder men kallt. Känns mysigt att återigen ha en varm brasa igång!

Hann med ett besök på Mio också. Den fina mattan i Adrians rum och två lampor till vårt rum (konstig känsla förresten att gå och lägga sig och kunna ha lampan på eller se tv innan man somnar) var några av sakerna som fick följa med hem.

Allmänt, Hästar, Inredning, Shopping | |
Upp