Hitta Doris (och allmänt eländig)

Önskar att jag hade värsta, bästa statusuppdateringen på G. Men så är det tyvärr inte.

Har ont i halsen. Har också sjukt ont från axeln och upp i nacken. Kan inte ens vrida på huvudet. Sååå drygt! Och idag när vi skulle ut och och plocka svamp var barnen (i vilket fall det stora av dem) på riktigt tråkigt humör och det hela slutade med 0 plockade svampar och 1 person vilse i skogen. Kan avslöja att den försvunna personen heter Doris så ni kan ju gissa vilken film jag gick och tänkte på när vi gick runt i skogen och ropade "Dooooooriiiiis!!!". ;) Allt slutade dock bra som väl var.

Blä, vilket tråkigt humör jag är på nu. Surar också över att jag knappt hinner träna alls. Får sura miner här hemma över att jag varje dag måste åka iväg till stallet och sen är det enda jag gör där att jag mockar.

Trevligt inlägg jag välkomnar alla nya läsare med va?! ;)

Det vänder väl snart... Steg ett just nu är att jag har som mål att kunna vrida på huvudet...

Igår var vi dock ute i skogen utan barn. En full hink med lingon fick jag med mig hem då.

Min skadade häst som jag funderar på om han någonsin kommer att bli bra igen och isåfall NÄR kommer vi att vara tillbaka där vi var? Aldrig? Om ett halvår? Om ett år? Om fem år? Gaaahhh!

(Sorry, för tråkigt inlägg. Om några dagar känns allt säkert bättre. Lovar ett positivt nästa inlägg! Tänkte att om jag vräkte ur mig lite här slipper mina nära höra på klagosången) ;)

Allmänt, Hästar | |
Upp