Peppad

Egentligen känner jag mig riktigt peppad på att tävla! Så var ju planen! Rida på kvalprocent i MsvC (ett kval redan klart) för att sen hinna starta någon MsvB innan vinterträningen.

Men, det blir ju inte av. Det vet vi nu. Fokus ligger på att han ska bli frisk. Egentligen gör denna väntan och osäkerhet mig galen, men försöker att bara låta tiden gå så får den utvisa hur framtiden kommer bli.

Istället för tävlingsplanering får jag lägga fokus på andra saker. Jobbet är en sådan grej och faktiskt känner jag mig riktigt pepp på jobbet! Lite extra efter i fredags då jag fick så fina kommentarer från både elever, föräldrar och kollegor. Dessutom helt oberoende av varandra. Sådant värmer!

En annan sak som känns kul är att jag i vilket fall fått rida lite. Red en riktigt fin häst igår. Förhoppningsvis blir det fler gånger. Har faktiskt lite träningsvärk idag, vad snabbt man tappar styrka!

Hade jag haft ekonomin och tiden för det, hade jag letat efter en till häst nu. Så sugen är jag på att satsa på ridningen. Det fanns ju liksom en orsak till att jag köpte häst. Men, det funkar inte med två så fortsätt håll tummarna att min lilla pärla blir bra igen. Ok?! ;) Fram tills dess får jag försöka hålla igång bäst det går.

Innan olyckan...

Efter olyckan... Var lite "busiga" igår och lämnade boxen. Hur det går med honom? Ja ni, jag vet faktiskt inte. Pigg och villig att gå är han. Men, det är väl en bit kvar, om man säger så... :'(

Mina ljuslyktor i kvällssolen har ingenting med inlägget att göra... Men, fina va?! ;)

Allmänt, Foto, Hästar | |
Upp