EM

Sitter och tittar på ryttar-EM och har precis sett Sverige ta brons i dressyr. Så kul!!


Man blir såklart peppad att rida MEEER (men säg inte det till min sambo, han tycker redan jag är i stallet tillräckligt). Tur ändå att jag har tre fina hästar att rida. Min egen som fortsätter sin rehab som stadigt går framåt. Matcho, som jag har lite planer med inom kort, berättar väl när det närmar sig... Kom även upp i sadeln igen på Targa igår och jag säger det återigen, vilken häst! 

Kul med mycket häst! Väger upp bra mot mitt hektiska "day job", det enda jag hade önskat lite mer av är tid. Men tills det går att få till får planering lösa det problemet. 

I övrigt blev jag förkyld mitt i jobbuppstart. Men jag är på benen så bara att köra på. Idag blev det dock en något lugnare dag då jag inte hade någon extra häst inbokad och Bobbo hade vilodag. Gäller att ge sambon lite egentid också...

Imorgon blir det dock häst x 2 efter jobbet, det ser jag fram emot!


Allmänt, Hästar | |
Upp