Sportlov!

Eller borde jag skriva städ- och tvättlov? ;) Solen skiner ute men jag har bestämt mig att vara inne för att försöka få ordning på hemmet och tvätthögarna idag. Måste för att känna mig helt ledig sen. Mysigare att ha fredagsmys också i ett rent och fint hem.  Någon stund ute ska vi nog få till ändå. Grejen när man har en liten en är bara att det tar sååå lång tid att städa då det hela tiden händer saker som man måste ta tag i emellan. :)


En tur till stallet ska det också bli. Ska erkänna att jag varit typ noll motiverad senaste veckan. Borde vara tvärtom då jag har fått öka på träningen med t ex tömkörning. Men grejen är att jag tycker att det ser ut som att det är såååå långt kvar... Rörelsestörningen är fortfarande stor i bogpartiet (det är väldigt mycket bättre såklart men långt ifrån bra). Och musklerna lyser med sin frånvaro. Börjar tvivla mer och mer på att han kommer bli fullt återställd...

Nej, nu ska jag sluta grubbla och återgå till projektet "fint hem". Sen ska jag tanka solenergi och ha ett toppenlov! Ska inte heller ge upp med Bobbo än, det går i vilket fall framåt än.


Lite blandade bilder från förra helgen som var en toppenhelg! Käkade på Blackstone i Falun och firade min systerdotter som blivit tonåring! Fick också en hel del sol på sjön.



Och så en bild på Bobbo. <3

Allmänt, Hästar | |
Upp