All in!

Med tanke på förra inlägget kan man väl säga att jag gick "all-in" såhär i början på året.


Två hästar ridna idag, en tömkörd och så en promenad i skogen med Bobbo. Blev helt mosig efteråt då jag inte är helt frisk men så skönt det var att träna lite! Mer häst! 

Imorgon börjar jag jobba igen, 100%. Än sålänge känns det bra! Fråga mig igen om en månad eller så... ;) En bra sak med vårterminen är dock att det finns fler chanser till återhämtning i form av sportlov, påsklov osv. Så jag ska nog klara mig! Barnen också är jag helt övertygad om.


Fina Bobbo! Blir att skicka in en ny video till veterinären nu. Får se vad hon säger... Är lika nervös varje gång...



Måste bara visa denna bricka också. Min kära sambo bjöd på tvårätters igår och förrätten var helt i min smak! Chips med créme fraiche, rödlök, gräslök och stenbitsrom. Mumsigt! Sen blev det fläskfilé och potatisgratäng och det var lika gott (om inte godare) som den första måltid han bjöd mig på efter att vi träffats. ;)

Allmänt, Hästar | |
Upp