Bland blommor och blad

Snart kommer det bli fler hästuppdateringar här på bloggen för nu är vi påväg hem. Självklart är det hästarna som jag längtar mest efter. <3


Vi har dock hunnit bli väl hemmastadda i Skåneland och jag måste erkänna att jag trivs bra där. Tyvärr blev det ingen mer vända till Falsterbo men är glad att jag fick se fina hästar en dag iallafall. Kanske tur att det inte var fler dagar för det är ju lätt hänt att man blir övertaggad när man är där. Hade väl slutat med att jag hade länsat kontot och köpt en häst till, haha!

Istället för Falsterbo har vi varit på fotboll (för att jämna ut fördelningen i familjen lite) och igår var vi på ett mysigt matställe i Katrinetorp. Hann även med ett träningspass. Taggad att fortsätta när jag kommer hem!

Nästa stopp (efter 100 kisspauser efter vägen) - Mora!



Allmänt, Foto, Resor | |
Upp