Hästinlägg

Många hästrelaterade inlägg nu men har förstått att det är dem ni gillar bäst? Ni blir fler och fler som hittar hit så upprepar det jag skrivit tidigare: Klicka på hjärtat (eller lämna en kommentar) på de inlägg ni gillar. Då blir det lättare för mig att skapa ett innehåll. Lite kul för mig också. :)


Fortsätter på hästtemat även detta inlägg. Idag red jag ett dressyrpass på hopphästen Matcho. Känns som att det börjar bli min specialitet, att trimma hopphästar i dressyr. ;) Inte mig emot! Många hopphästar är väldigt trevliga att rida på och hade passat utmärkt även som dressyrhästar. De två som jag trimmar just nu, Matcho och Targa, är dock  extra fina, enligt min mening. ;) Så de fortsätter jag gärna jobba med.

Nu snart blir det dock ett uppehåll från ridningen då vi ska ut på vift. Gränna, Malmö och Falsterbo ska få sig besök och kanske någon mer trevlig ort. Hästar lär det väl dock bli en del av ändå, någon dag ska vi åka och kika på tävlingarna i Falsterbo.


Fina Matcho!

Ska bli kul att åka iväg med dessa godingar (och med sambon också såklart). Lång bilfärd dock men med stoppet i Gränna är jag övertygad om att det kommer gå bra att bila ner. 

Allmänt, Hästar | |
Upp