Mycket häst!

Denna dag har verkligen varit en riktig hästdag. Började med att ha några lektioner. Gjorde sen ett snabbt stopp på Max och sen vidare till stallet för ridning av Targa och Bobbo.


Bara för att allt känts så bra med Bobbo så börjar jag genast noja mig igen nu när vi ska öka på träningen lite. Trots att allt går framåt och han känns ok så blir jag ju så pass klarsynt emellanåt att jag förstår att han har långt kvar och att det är tveksamt om han någonsin kommer bli helt bra, eller i vilket fall i träningsbart skick. Men, så länge det går framåt så jobbar vi vidare. Han är så härlig att jobba med och en fantastisk individ så jag har tålamod.

Har haft en härlig dag idag, som alltid när mycket häst är inblandat. Igår var det inte så mycket häst men väl mycket sol så det var också en bra dag. Det finns alltid något att glädja sig över!

Det har varit lite ojämnt med inlägg här men så är det alltid här! Ibland många inlägg, ibland färre. Vill ni ha fler hästuppdateringar så föreslår jag dock att ni följer mitt instagramkonto: jessicalindgrendressage. Ändrade nyligen namn från "the_insta_horse", det namnet kom mest från ett internt skämt. 

Hoppas att ni också har haft en bra dag! Vi försöker införa en tradition här hemma. Att varje dag berätta vad man tycker har varit bra med dagen. Det finns alltid något som man är glad och tacksam över. 



Bobbo och Targa. Bobbo är väldigt kär i stona just nu. Verkar som att han tror att han är hingst...


Sen några bilder från Siljans strand och sist, men inte minst, gottis från igår. Myskväll med barnen (ostarna var de dock inte intresserade av). Som jag ätit onyttigt denna helg; McDonalds (två dagar i rad så idag ville jag inte köra i driven igen så det blev Max istället), chips, godis, mm. Så gott, haha! Men nästa vecka blir det ordning, slut på frosseriet.

Allmänt, Foto, Hästar | |
Upp