Tacksam

Vi har det så bra här nere att vi har bestämt oss för att stanna en extra dag. Från början tänkte vi åka hemåt på torsdag men nu blir det på fredag. 


Vad vi sysslar med här? Jo, vi har ätit gott, tränat, shoppat, varit på bröllop, varit och kollat tävlingarna i Falsterbo, varit på stranden, mm mm. Kan dock erkänna att jag längtar efter hästarna och ridning! Känner ett styng av ledsamhet att jag inte kan hem och träna Bobbo fullt ut, men jag hoppas vidare på att han kommer tillbaka såsmåningom och jag har ju två fina hästar jag fått förtroendet att rida så det blir nog bra ändå.

Idag tänkte vi åka till Milleniumparken men då det regnat sköt vi på det tills imorgon. Idag blev det istället ett besök på Emporia och jag shoppade lite träningskläder på rea. Funderar på hur jag ska hinna med allt framöver men planen är att jag ska hinna träna också, förutom hästarna. Har sprungit och kört lite styrka några gånger under sommarlovet och det är så härligt att träna! En riktig energiboozt! 

Nu ska jag fortsätta läsa min bok, i väntan på middag och fotboll. 


Vackert bröllop följt av fest i lokal vackert belägen vid brofästet, barnen leker med sina kusiner, poolhäng, fina hästar i Falsterbo (på bilden Maria, Ia, Eriksson som jag känner lite sen tidigare), fantastisk middag med pappa som snart fyller år på Bloom in the park, Pildammsparken och gott mellis får summera dessa dagar. 

Allmänt, Foto, Hästar, Resor | |
Upp