Bästa hälsningen

Borta bra men hemma bäst? Igår när jag kom till stallet och närmade mig Bobbo möttes jag av en lång gnäggning. Har längtat efter honom och han verkade ha längtat lite efter mig också... <3


Igår tog vi bara en kort promenad (eller, det är väl typ det vi gör jämt). Får se om jag sadlar på och skrittar en sväng idag eller om jag avvaktar till imorgon och promenerar för hand ytterligare en dag. Tyckte att han rörde sig lite stelt igår men det är såklart inte så konstigt då jag varit borta en vecka. 

Beror lite på hur mitt knä känns. Tog årets första löptur igår och jag kände från början att allt inte var ok med knäet men fortsatte ändå. Sprang 5 km men det var omöjligt att springa i nedförsbackarna. Blir nog bra inom ett par dagar och det lutar åt en promenad med min fyrbenta vän idag.

Städning av ett våningsplan och tvätt kan bockas av från listan över saker som ska fixas hemma. Kvar är våningsplan nr. 2 och altanen. Sen ska jag börja ha semester även hemma. Fixa med blommor på uteplatsen och i min lilla trädgård. Bada (?). Läsa. Fortsätta träna och rida. Sen ska jag såklart göra iordning min WIC, mitt sommarprojekt. 


Allmänt, Hästar, Inredning | |
Upp