Ledigheten fortsätter

Påskfirande, slalomåkning, ridning, shopping, hockey och bad i Älvdalen. Vi försöker verkligen ta tillvara varje minut på detta påsklov. 

Idag blir dock en lugnare dag. Kristofer jobbar, det snö-regnar ute och vi har faktiskt inga speciella planer för dagen. Började med sovmorgon och film i sängen och sen har dagen hitintills pågått i samma tempo. 

Idag kommer bli dagen som botten på tvättkorgarna kommer fram (snart där!) och då påsken får flytta ut. I övrigt längtar jag till eftermiddagen då jag ska dra till stallet för ridning av min egna häst samt en fin femåring. Tänkte också smörja av Bobbos grejer, kan erkänna att det var ett tag sen. Men tills imorgon ska allt vara tipptopp!

Återkommer givetvis med en rapport efter morgondagens träning. 

(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite blandade bilder från detta påsklov. De första är från båthuset i Färnäs, nästa är från påskmiddagen. Tyvärr är maten inte med på bild: Kristofers fantastiska plankstek. Det är min absoluta favoritmat. Han har på vitlökssmör, rödvinssås, rödlök och svart stenbitsrom. 

En bild från min och Tyras ridtur i helgen, en från hockeyn (heja Mora!!!) och slutligen en bild på de fina gosedjuren som också njuter av ledighet, varje dag...



Allmänt, Foto, Hästar | |
Upp