Fågelkvitter

Kan det vara sant? Ligger just nu i sängen och fönstret är öppet på glänt och vet ni vad jag hör? Fågelkvitter!

SOM jag längtar efter vår och sol. Våren och sommaren är definitivt mina årstider, utan tvekan. Visst, hösten och vintern har sin charm men ingenting går upp emot sol och värme. 

En plan jag har haft är att när det börjar bli vår ska Bobbo var "tillbaka". Har inte vågat uttalat det högt tidigare men den tanken har funnits hos mig väldigt länge. Om det fortsätter som det gör nu känns det som att det är rimligt att det blir så. 

Tanken är att jag ska vara med på någon träning, eventuellt redan i mars, annars april. Helst för Göran Liljestam. Tack och lov kommer han fortfarande hit. Är uppriktigt förvånad över att intresset att rida för honom har varit så lågt de senaste åren. Har aldrig ridit för någon som verkligen pushat en framåt som honom. Ju mer framåt det sen går och ju högre svårighetsgrad träningspassen ligger på, desto bättre blir han som tränare. Så, jag längtar efter ett träningspass kan man lugnt säga.

Nu ska jag kliva upp. Klockan 6.30 vaknade A men jag fick ligga kvar en stund. Ser dock fram emot frukosten. Älskar frukost och att äta i lugn och ro med tända ljus i ett nystädat hem är på topp.

(null)
Hur gör alla instagramproffs för att ta fina inredningsbilder? Jag lyckas inte riktigt fullt ut. Men ändå, skön känsla med nystädat.

(null)
Fick en fin fredagsbukett, i fredags... ;)

(null) (null)
Toast med baconröra och vitlökscreme. Så enkelt men så gott.

(null)
Från november till nu. 






Allmänt, Hästar, Inredning | |
Upp