Sportlov

Då var det äntligen dags för det efterlängtade sportlovet! Dag ett inleder vi med.... magsjuka! Jippi! Not.

Jaja, är ju härdad efter ett helt jullov med lunginflammation så detta tar vi med en klackspark. A blev dålig igår kväll men idag är han riktigt pigg. Kanske att vi andra klarar oss, om inte är det bara att ta tjuren vid hornen och hoppas på en snabbt övergående variant. 

Efter en sovmorgon idag känner jag mig ändå piggare än på länge så känner mig glad och tänker att vi ändå kommer få vila ut och ha roliga dagar tillsammans.

Ett minus var dock att jag inte hann rida igår. Har faktiskt börja fundera på att kolla om det finns någon som hade varit intresserad av att hjälpa mig med Bobbo då och då. Någon dag en stressig vecka, om man ska bort eller är sjuk. Han börjar ju komma igång nu så känns lite synd att han ska stå pga mina omständigheter.

Idag blir en hemmadag. Städ och tvätt och förhoppningsvis en tur till stallet. Håll tummarna för oss att vi klarar oss. ;)

(null)
Vasaloppsveckan har startat. Full rulle i Mora men vi får hålla oss hemma minst 48 timmar...

Allmänt | |
Upp