Nu ökar vi på!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En vecka på jobbet är avverkad efter lovet och jag måste säga att det känts helt ok! Gillar ju mitt jobb som bara den, gäller att hålla efter så att det inte blir för mycket bara...

Känns också bra att jag kommit igång med ridningen igen. Har haft en lite lugnare igångsättningsvecka med Bobbo men nu är det dags att öka på. Planen är att öka på med ännu mera galopp. Ska också försöka få till fler pass. Två vilodagar max per vecka är tanken, sen blir såklart något lugnare pass emellanåt. Men känner att han är redo för lite hårdare prövningar nu och jag vill såklart se hur långt vi kan komma. Hoppas såklart än på att få tillbaka honom i full tävlingsform igen, det är målet. Vi får se hur det blir...

Har försökt att planera lite bättre hemma denna vecka med både matförberedelser, träningsplanering för mig och sambon samt all övrig planering med handling och annat. Tycker att det har gått riktigt bra så nu ska vi hålla i det här. Har också försökt att gå och lägga oss i tid. Sömn är så otroligt viktigt för att få allt att funka. Upptäckte att det går att ställa in alarm när det är dags att gå och lägga sig. Toppen för mig som är en riktig kvällsmänniska som kan gå och lägga mig hur sent som helst annars... 

Början på helgen har varit toppen med fredagsmys med familjen igår och uteritt och firande av mamma som fyllt år igår. Hoppas och tror att resten blir minst lika bra. 


Allmänt, Foto, Hästar | |
Upp