Påsklov!

Visst var det sportlov förra gången jag skrev här? Tror minsann det. Det är lite så det funkar på den här bloggen, inlägg kommer vid långledighet! 

Just i detta nu skiner solen och jag och Mini (som inte är så Mini längre) sitter hemma och väntar på Kristofer och stora tjejen som är iväg och storhandlar. Sen bär det iväg till båthuset. 

Älskar den här tiden på året; ljuset kommer tillbaka, snön smälter och man har hela våren och sommaren framför sig. 

Jag har också en massa roligt att se fram emot; ska åka till Malta med tjejkompisarna, ska åka till Stockholm med Kristofer (troligtvis blir det även en helg i storstan med barnen), weekend-resa håller på att planeras till Barcelona mm. Älskar att ha saker att se fram emot!

En sak som jag dock ser fram emot med blandade känslor är att jag och Bobbo ska vara med på träning nästa vecka. Det känns såklart jättekul att vara så pass igång att vi vågar anmäla oss. Men det känns även lite läskigt. Tänk om det går åt skogen, om vi får höra att det ser hemskt ut... Ibland känns han fantastiskt fin. Ibland känner jag efter så mycket att jag inte vet om det är min ridning det fastnar i, att jag blir för mesig, eller om det beror på Bobbo... Nu snackar vi alltså detaljer, men ska vi komma vidare måste de där detaljerna kännas bra. Uppdaterar er efter träningen så får ni veta hur det gick!

Men, som sagt träningen är först nästa vecka och innan dess kommer många lediga, fina dagar. Ser så fram emot dessa!

Glad påsk på er!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tänkte jag skulle åka lite slalom med Tyra en av dagarna. Fick verkligen mersmak då jag åkte slalom häromdagen. Lyxigt att åka skidor en hel dag på arbetstid (friluftsdag). 

(null)

Allmänt, Hästar | |
Upp