Längesen nu...

Efter ett antal månader utan inlägg kommer här en liten update.

Oj, vad dagarna går upp och ner just nu. Som en riktig berg-o-dalbana. Det är knappt jag hänger med. Just i detta nu känns allt riktigt bra. Det är lördag, jag har sovit ut, några timmar med barnen väntar innan det är dags för en uteritt följt av middag och bio. Det låter i mina öron som en bra lördag. För några dagar sen var det dock inte lika kul, kaos på flera plan...

Med energi i kroppen ser jag dock alla möjligheter! Ska ta tag i flera jobbgrejer på måndag, ska fixa hemmet nu, det börjar närma sig köksrenovering, ska börja ta tag i grejer som rör Bobbo (bland annat det där inköpet av en transport) och jag har börjat fila på en reservplan om det skulle vara så att jag inte orkar med mer på jobbet. Jag har också börjat skriva en barnbok tillsammans med en kollega och det känns otroligt kul!

Tålamod är väl det som man måste ha, antar jag. Allt faller på plats till slut. Tuffa perioder blir till bra perioder och hårt jobb lönar sig alltid, eller hur?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Några bilder från livet: Firande av 4-åring, Halloween, hästar och familj. <3
Allmänt, Hästar | |
Upp