Rörelse, sömn och planer

Hur jag än vrider och vänder på saker så känner jag att jag inte kan fortsätta som jag gör nu. Det kommer inte att hålla i längden. Dagarna går upp och ner och trots att det fortfarande är enormt mycket att göra så funkar det, just nu, helt ok. Men jag vet att det inte kommer att hålla i längden.

Planen just nu är att göra en plan, hehe, där jag hittar en mer hållbar lösning på den situation jag är i just nu. Allt det här kanske låter kryptiskt men det handlar om att det är för mycket "måsten" och för lite tid till kreativitet och frihet. Jag älskar att vara kreativ, på många olika plan, och jag vet att det är en styrka som jag inte har möjlighet att utnyttja fullt ut som det ser ut nu. 

Två andra saker som jag behöver mycket av är att få röra mig och sömn. Det ena får jag skylla mig själv att jag får för lite av (sömn) men det andra gör jag så mycket jag hinner (rörelse) men det räcker inte. Detta måste få vara en del av min plan.

Förstår om detta låter flummigt men jag själv har kommit fram till vissa saker som jag ändå är glad över att jag kommit fram till och det känns bra att få skriva av sig lite.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vänner, hästar och mina barn (och sambo såklart) är viktigast av allt! <3 
Sista bilden är faktiskt till ett "projekt" som jag håller på med.
Allmänt, Hästar | |
Upp