Bra start!

Måste säga att jag fått en bra start på det nya året. Känner också att inställning och balans gör så mycket för måendet så nu ska jag försöka att ha med mig den här känslan året ut!

Jobbmässigt känns det som att det rent organisatoriskt har gjorts förbättringar samtidigt som jag har jobbat hårt för att faktiskt få en bra start. Det har också varit många skratt och många glada miner vilket såklart även det spelar in. 

Jag har också gått med på en liten utmaning där tanken är att jag ska komma i lite bättre form fysiskt. Två enklare pass hemma (vilket är bättre än ingenting) känns som en start. Plus att jag har haft lite hårdare pass på Bobbo, vilket såklart även blir ett hårdare pass för mig. Det känns som att det börjar ge resultat på Bobbo, så kanske det också blir samma för mig. Får hoppas på det!

Har också klippt Bobbo och han blev så fin! En riktig sporthäst ser han ut som. Tycker också att jag kan se en viss utfyllnad vid den muskel som jag trott aldrig ska komma tillbaka? Får visa några bilder sen...

Sist men inte minst har jag en riktigt rolig sak att se fram emot. Sista helgen i januari drar jag och en vän till Sthlm för att bo på hotell, äta gott (bokat på Miss Voon, någon som varit där?) och se Pernilla Wahlgrens show. Ska bli sååå kul!

Heja 2019!!

(null)

(null)

(null)

Allmänt, Hästar | |
Upp